onsdag 5 juni 2013

Idag stänger jag kl 15.00…

Meddelar här att idag har butiken endast öppet mellan 12.00-15.00.

Jag har min stora loppis imorgon och behöver åka skytteltrafik mellan mina förråd för hämta upp möbler som ska säljas.

Om jag hinner så lägger jag upp lite bilder innan morgondagen.

Det är även andra som kommer att stå här att sälja.

Jag ska ju rensa ur mina möbelförråd, så allt kommer att säljas till det pris jag själv gett för det…med andra ord ska det bara bort Ler.

Det kommer ju även att säljas inredning, kläder, smycken, m.m, m.m…

 

Hoppas att så många som möjligt vill komma mellan kl. 11.00-14.00

Och hoppas att  vi får en solig och härlig Loppisdag :-).

Kraaam

Melinda

2 kommentarer:

Anonym sa...

I've been surfing on-line greater than 3 hours nowadays, yet I never found any fascinating article like yours. It is lovely value enough for me. Personally, if all website owners and bloggers made good content as you probably did, the internet will likely be a lot more helpful than ever before.

Also visit my webpage - meuble salle de bain pas cher

Anonym sa...

I think this is one of the most vital information for me.
And i'm glad reading your article. But want to remark on few general things, The site style is ideal, the articles is really nice : D. Good job, cheers

Feel free to visit my site ... voyance par telephone