måndag 1 oktober 2012

Ni inbjudes till en helkväll…

Hejsan.

Nu på fredag tycker jag att du ska ta med dig bästa vännen, mamma, dotter, etc… för en helkväll på Folkets hus i Säter.

För en mysig och underhållande helkväll blir det…Vad sägs om otroligt god matbuffé lagad av ingen mindre än vår okrönte kock; Tommy Kock :-).

Det blir Buffé kl. 18.00 med Kött, fisk, kyckling och vegetariskt. När ni sedan har ätit i lugn och ro slår portarna upp för höstens modevisning där ni får ta del av höstnyheterna ifrån mig & alice, femminile samt Runes Ur. Det blir även musikunderhållning och det bjuds på bubbel samt lite annat smått och gott.

untitled

Som ni ser kan man välja buffé + modevisning  för 150 kr eller endast modevisning för 85 kr. Skynda att anmäla er innan den 3:e oktober…det börjar bli ont om platser för buffébiljetten.

Det kommer även att finnas försäljning av varor på plats efter modevisningen. Kom då ihåg att ta med kontanter då vi inte har möjlighet till kortdragare på plats :-).

Jag/ Vi önskar er varmt välkomna till en värmande höstkväll!!!!

Kraaam

Melinda

4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh va roligt det hade varit! Tack för inbjudan;) Hade jag inte varit ute och åkt tåg vid den tidpunkten skulle jag tagit med mej en vän och kommit, det låter som det blir en superkväll, både gott och trevligt och möjlighet att få shoppa, oj, oj... Mari.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Tack för inbjudan tyvärr dom här dumma milen emellan annars hade det varit super roligt.
Ha en fin dag/Theres

homemadebyanna sa...

Fy vad orättvist att ni finns så långt borta:(
Men såklart hoppas jag att ni får en underbar kväll:)
kram

Anonym sa...

Stort tack för en trevllig kväll!
Du fixade det jättebra, och hade så fina modeller.
Och ett extra tack för att du hade ordnat en speciell plats åt Olivia.

Lena