fredag 10 februari 2012

Här har det firas…

Hej alla.

Här har det firas en 40-åring hemma…inte jag…jag har ett heeeelt långt år dit ;-).

Nej, det är min man som fyllde 40 i veckan och förra lördagen så vankades det festligheter hemma hos oss. Tror inte att det har varit så mycket folk samtidigt hemma någon gång, men finns det hjärtrum så finns det stjärterum som det så fint heter.

Nu i helgen (efter stängning imorgon) så ska vi bygga om i butiken lite…göra plats för det där andra ;-).

Ville ändå bara kika in och tala om att jag lever.

1

En liten smarrig bild så här på fredagseftermiddagen vill jag ge er.

Inget nytt under solen  men dessa ljuvliga marshmallows är så lätta att göra och blir otroligt dekorativa. Här med vit smält choklad och strössel i alla möjliga färger.

Det är bara att smälta chokladen, doppa marshmallows i chokladen och sedan i strössel, lägg dem på ett fat och låt det stelna. Jag har märkt att det är lättare att göra så och sätta dem på pinnen efteråt för att förhindra att det rinner av.

Önskar er alla en härlig helg.

Kraaam

MelindaA

3 kommentarer:

Fräknis sa...

Grattis till mannen och ett år. Gud ja! Det kommer gå jätte långsamt dit!
Kram

Susanne sa...

Det ser väldigt gott ut med marshmallows, måste prova. Igår darck vi varm choklad med marshmallows i. Mums! Gå gärna in och titta på min blogg.

Weisser Traum sa...

ooooohhhh so lecker würd glatt bei dir welche kaufen.
herzlichst daniela