onsdag 8 juni 2011

Idag Nyöppning med 20 % rabatt på allt…

Hej go vänner.

Nu är vi äntligen färdiga i butiken…jag hade svårt att tro att det skulle hinna bli klart tills idag…för det har varit ett totalt kaos!!!

2

Vi har nog flyttat samma saker minst  17 ggr…runt, runt, antingen för att komma fram eller så för att man inte vetat vart man skulle ställa det.

1

Tuuuusen ggr tack till alla som hjälpt mig, främst min goa vän Marit och min älskade man…utan er så hade detta aldrig gått.

Idag blir det lite nyöppning och det måste man ju fira, eller hur? Idag och endast idag kör jag 20 % rabatt på alla saker i hela butiken!!! (gäller ej ihop med andra erbjudanden, undanlagda varor eller ringenpresentkort).

3

Vi har fått upp hyllor på toaletten så att det blev ett bra lager även där, lagret i sig är totalorganiserat av Marit…nu har jag fått en överblick om vad som finns….många varor jag sagt till kunder har varit slut har dykt upp under tidens gång :-).

10

Vi har byggt en ny kassadisk (läs Janne), han har också flyttat en vägg, Marit och Janne har kommit på bra lösningar för en massa saker :-).

5

4

8

Vi har jobbat konstant i sex dagar med detta och den vackra solen som ni andra förhoppningsvis har kunnat njuta av har vi inte märkt så mycket av förutom att det varit kolossalt varmt inne i butiken, puh!!!

6

En veckas semester på det här skulle inte sitta helt fel ;-).

Iallafall så är ni nu åter hjärtligt välkomna!!!

7

Passa på detta med detta erbjudande att handla studentpresenter och annat.

Puss & kram

Från en trött men lycklig banan.

7 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Stort GRATTIS!!! Lycka till, ser jättefint och inspirerande ut! Kram Johanna

hemma hos lilla mej sa...

GRATTIS&LYCKA TILL:ser kanonfint ut.Ha en skön dag .Kraaam Rita ♥

Dressup sa...

Ser ut att ha blivit jätte bra! Kul för både dig och kunderna med lite om-styling i butiken! Visst har vi tur som har män som ställer upp, jag kan bara hålla med.
Trött banan???
/Anna Maria

annaslantliv sa...

Åååååå vad fint! Å vad ledsen jag blir på mig själv att jag inte kollade bloggar i morse! Då hade jag åkt till dig i blixtfart eftersom jag jobbat kväll idag och började sent.
Har du sett min fråga om alla kaninmöbler i tidigare inlägg?

Kram från en köpsugen Anna

Systrarna Virrpannor sa...

Ser kanon fint ut :)
Ska ta med syrran någon dag här framöver, för nu var det länge sedan vi besökte din fina butik!

Kram Mia

Fräknis sa...

Hej Bananen!
Det blev jätte fint i butiken, det ser precis ut som en gamal lanthandel. Otroligt charmigt! Skönt att få överblick på lageret också eller hur?! Jag älskar när jag har ny städat i garaget....dom två dagarna det varar....hahaha
Kram & Trevlig helg!
MALin

Emmas Verden sa...

gratulerer med "ny" flott butikk :) ser lekker ut..
ønsker deg en fin sommer Melinda :))
god klem..
Anne♥